Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej! Inga emojis, tack. Bukes egna är fantastiska, de bästa som finns. Saknar dom på andra ställen.Jag har försökt förklara det tidigare.
Kanske börja använda emojies istället det finns många de flesta gula och troligen med samma mening och de har en hel del fördelar som att de ser bra ut oavsett upplösning?
Den första händer det att jag använder, men den förvånade grisen är bara ful och den sista har jag aldrig sett användas heller.Nej! Inga emojis, tack. Bukes egna är fantastiska, de bästa som finns. Saknar dom på andra ställen.
Personligen använder jag ingen av dessa (och har inte sett någon annan göra heller mig veterligen): Så för min del är de totalt onödiga.
Kanske eller kan fungera bättre för dig?Den här blev fruktansvärd! använt den en del tidigare, men kommer sluta med det nu.
Håller med om att dessa borde vara gula.
Tyvärr, jag kommer använda någon av mina egna emojis istället. Första förslaget är för ful och den andra har en helt annan betydelse tycker jag.Kanske eller kan fungera bättre för dig?
Men nu blir jag ledsen på riktigt! Den som visslar har varit min favorit i alla tiderDen här blev fruktansvärd! använt den en del tidigare, men kommer sluta med det nu.
Håller med om att dessa borde vara gula.
Håller med!!
De här tre, nej - gör om gör rätt!
Jag har ändrat cry men det syns nog bara om man gör en "hard refresh" av sidan, den likar nu emojin du använde istället.
De här tre, nej - gör om gör rätt!