Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hamnade du i rätt tråd nuVisa bifogad fil 107566 skulle denna kunna ersätta denna ?
Nej. Den blå var verkligen hemskVisa bifogad fil 107566 skulle denna kunna ersätta denna ?
Nej, men som tur är kan jag fixa till det ganska snabbtHamnade du i rätt tråd nu
Tycker förresten frågeteckenssmiley ser för ledsen ut
Tänk Manuel i Fawlty TowernNej, men som tur är kan jag fixa till det ganska snabbt
Jag skall se om jag kan fixa lite till med
Nu får det nog duga, "hard refresh" för att se den nya.Tänk Manuel i Fawlty Towern
”Que”
Det var bättreNu får det nog duga, "hard refresh" för att se den nya.
Jag behöver inte ”refresha” någonting, allt bara ändrar sig hux fluxNu får det nog duga, "hard refresh" för att se den nya.
Må så vara, men jag tycker de har väldigt lika uttryck, och blå kan väl funka för crazy?Nej. Den blå var verkligen hemsk
Samma härJag behöver inte ”refresha” någonting, allt bara ändrar sig hux flux
Kanske… den var lite vindögd dockMå så vara, men jag tycker de har väldigt lika uttryck, och blå kan väl funka för crazy?
NEJ!Visa bifogad fil 107575 skulle denna kunna ersätta denna ?
Tycker den förmedlar något helt annat. Just den och den här när den var gul samt denna är/var de bästa på buke. Tyvärr är den numera gröna totalt förstörd då den ger en helt annan känsla nu.Må så vara, men jag tycker de har väldigt lika uttryck, och blå kan väl funka för crazy?
Den gamlas ögon står väl åt olika håll på ett annat sätt, men tycker inte att det skiljer så mycket.Kanske… den var lite vindögd dock
Den röda ser mer förbannad ut medan den gula ser uppgivet arg ut. Tycker inte de är jämförbaraVisa bifogad fil 107575 skulle denna kunna ersätta denna ?