Sv: Förbannade gubbe!
Usch ja. Det var jag också med om en gång. Var ute och gick med mina hundar samt syrrans gamla hane. Han har en dum vana att skita hela tiden trots att det inte kommer något. Luft skita kallar jag det ^^ Vi har varit ute och gått en härlig runda i skogen där alla hundarna hade gjort sitt. Men så kom vi in i samhället så fick syrrans hund för sig att han va skit nödig. Satte sig vid ett staket intill en trädgård. Jag tog upp bajspåsen och höll den i näven. Men inget skit kom. Så jag fortsatte att gå. När jag helt plöstligt hör, "Du glömde något" Vänder mig om och ser en gubbe i trädgården där hunden hade luft skitit.
Ursäkta, frågade jag.
Ja, plocka upp efter din hund!! svarade han surt.
Jag svarade surt tillbaka att "Det kom faktiskt ingenting och hade det gjort det så hade jag plockat upp det, du kan kolla själv", samtidigt som jag drog fram bajspåsen och visade den för att på någotvis bevisa att jag hade plockat upp om det kommit något, haha. Vet inte varför jag gjorde så egentligen haha.
Och fortsatte sedan att gå.
Klart han gjorde rätt gubben. Men tycker man ska ta reda på fakta innan man börja anklaga någon. Bara för att en hund sätter sig i skit ställning så betyder inte alltid det att dem faktiskt skiter.
Och jag väntar snart på att bli tillsagd att plocka upp skiten när min killes tik kissar ^^ Efter alla historier man hör och läser här så väntar man ju bara på att det ska hända en själv. På det viset är det bra att äga en hane haha ^^