Sv: För välriden!!
Okej, jag vill inte tvivla på att du kämpar, men du gör det lite tufft för mig att tro att du verkligen ger järnet, när du har denna inställningen:
Jag har också fått beröm av duktiga tränare/ryttare, jag har också gått naturbruk inriktning häst (vilket faktiskt inte säger ett smack om hur duktig man är ) och jag har tävlat nationella LA med tillsammas med min ponny och vi var startklara för Msv B innan han fick ont i ryggen...
Men jag skulle aldrig få för mig att jag alltid rider bra och inte behöver skola om mig bara för ovanstående... hrm, "meriter"...
Om jag skulle gå runt med inställningen att jag redan red bra och inte behövde skola om mig på något sätt så skulle jag ju aldrig bli bättre.
Och fulllärd blir man ju aldrig, speciellt inte efter att ha "tävlat 130, fått beröm av en duktig hoppryttare och läst hästhållning på gymnasiet"...
Nåja, om du nu inte kan/vill bli en bättre ryttare och du har stått och stampat i 90-klasser med hästen i 3 år så verkar ni ju inte vara perfekta för varandra.
Men du har skrivit flera gånger nu i tråden att du inte vill sälja hästen så jag vet i sjutton vad jag ska ge dig för råd längre.