För oss med -08:or!

krusmynta

Trådstartare
Det finns trådar för de andra årskullarna men ingen 08-tråd, och jag är säkert inte den enda som äger en nybliven 4-åring! Vore kul att dela erfarenheter eftersom det säkert blir ett spännande år!
Vi kan väl börja med att presentera oss: min -08 är en stor men väldigt snäll kille, har inte ens haft honom 1 vecka men blir bara positivt överraskad över hur bra psyke han har. Låt mig presentera Appendix e. Guido ue. Elmshorn ca 170 cm.

32915139.jpg


Idag har vi varit ute på tredje ridturen och har mött både bilar och moppar utan att han ha blinkat, trots att vi var helt själva. Han bjöd även på en fantastisk galopp i vårsolen, fina "lilla" häst! :love:

Jag är ingen målinriktad tävlingsmänniska utan rider för nöjets skull och vill träna och tävla både hopp och dressyr men resan är målet för mig, så vi får se var vi landar. Han kan ju behöva lite tid med sina långa ben, och jag behöver tid för att lära mig rida honom..
 
Sv: För oss med -08:or!

Lämnar ett litet avtryck här sålänge. Har också en 08 men är inloggad från jobbdatorn för tillfället och det blir ju ingen rolig presentation utan bilder ;)
 
Sv: För oss med -08:or!

Det finns redan en tråd för oss med 08or :) Kolla min statistik så kan ni hanka på där.
 
Sv: För oss med -08:or!

Den andra tråden ligger under avel:confused:
Vet inte varför den hamnade där. Hade själv svårt att hitta den.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp