Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är just när man sedan jämför och inser att det är något speciellt att vara med från början.
Alltså, det är ju klart att man knyter an även till den hunden som är lite äldre! Man kommer älska den jättemycket!
Det är just när man sedan jämför och inser att det är något speciellt att vara med från början.
Man får inte samma band till hunden.
Inser man det? Det har jag inte märktVisst, hade min tant bott hos mig från valpstadiet (istället för som nu, flytta till mig som gammal tant) så hade hon kanske inte dragit i kopplet som hon gjorde när jag tog henne och hon hade kanske inte haft så svårt för andra hundar som hon har nu. Men annars..? Jag tycker mest det var skönt att ha sluppit valpperioden
![]()
Då kan tilläggas att jag tog hem tanten på heltid när hon var 8 år (även om jag känt henne från att hon var knappt 5 år) och varit med min andra dåre från dag 1. Det är ärligt talat inget jag tänker på.
Det där är ju högst individuellt.
Hur menar du, vad är det för band man inte får?![]()
Ja, jag förstår ju att det finns fördelar och nackdelar med det, hur hade ni gjort?
Det gäller en renrasig labrador som är uppfödd på kennel och bor kvar där.
Jag tror snarare bandet beror på individen "personkemin" inte när man får den.