M
Monsterkyss
Jag har haft min medryttarhäst i 1½ år, och under den här perioden har ägaren skaffat fler medryttare till honom då och då. Först var det en tjej som började samtidigt som jag, och hon red i 2 veckor innan hon slutade. Sen efter några månader började en ny tjej, som red ett par månader innan även hon slutade. Efter henne tog det en månad innan en mamma & dotter började rida honom, och de fick sluta efter 3 månader. Nu har det börjat en annan tjej på honom, och hon har honom en dag/vecka. Jag rider honom 2 dagar/vecka och nu börjar en tjej till som ska ha honom 1 dag/vecka. Så tillsammans med ägaren blir det fyra ryttare till honom och jag kan inte låta bli att fundera på om jag ska sluta och söka efter en ny pålle. För trots att han är gammal ridskolehäst så tycker jag att det är synd att han ska ha så många ryttare. Det blir fyra olika personer som förväntar sig fyra olika saker och rider på fyra olika sätt.
Ska jag sluta på honom? Tycker det är så synd att han ska behöva ha fyra ryttare...
Ska jag sluta på honom? Tycker det är så synd att han ska behöva ha fyra ryttare...