Föltråden 08

Sv: Föltråden 08

Just Miss Brilliant eller kanske bara Just Brilliant ;)

Malin

Grattis till "Spökets" första bebis!

blev ögonen svarta ändå? ser ut så på bilden på hemsidan

Malin

Sitter här o väntar på nr 2 jag..... samtidigt som jag försöker få ihop ett klatchigt namn till Britta.... :cool:

Namn är ju inte alltid så lätt....men kul.....Har vaknätter här nu med...väntar på andra fölisen jag med..

Det värsta är att jag tycker nr 3 börjar se oroväckande färdig ut....o hon är inte beräknad förrän till 22 juni även om hon brukar komma 2-4 veckor tidigt.... :crazy:

*kl*
:cry: Bebis blev bara 36 timmat gammal.... :cry::cry:

Inga kommentarer snälla ni, orkar inte just nu....

Det värsta är att jag tycker nr 3 börjar se oroväckande färdig ut....o hon är inte beräknad förrän till 22 juni även om hon brukar komma 2-4 veckor tidigt.... :crazy:

Alltså, jag har oxå en som känns oroväckande tidig.. . Är beräknad till 21 maj..
I fredags hade hon satt juver och magen ramlat ner. Nu idag märke jag att hon släppt runt svansen. Möjligen kan hon släppa lite, lite till på högersidan men vä är helt färdigt.

Hade en bekant förbi (vilken föder upp hästar) som trodde hon skulle föla närsomelst.

Men nr 3 får faktiskt vänta till helgen i a f!
(Fast jag tror det blir maj-föl där. :D )

Nr 2 tycker jag kan kläcka ut den lilla imorn när du inte är ensam hemma. :banana:

*kl*
:cry: Bebis blev bara 36 timmat gammal.... :cry::cry:

Inga kommentarer snälla ni, orkar inte just nu....

Jag har missat detta. Det var verkligen jättetråkigt att läsa. Jätteledsamt.
Stackars Chappe-pållan.

Även om det är jobbigt och svårt nu, så snälla överväg att anmäla henne till Amma-jouren.

Kramar till dig och syster din.

Hon har för dåligt med mjölk, vi pratade om saken direkt men insåg att hon inte hade nog... :crazy:

Bra, att ni redan tänkt och resonerat igenom det.

:bow::bow: Otroligt duktigt och snabbtänkt mitt uppe i alltihopa.

Liknande trådar

Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 709
Senast: Claraclara
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Shixle
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 248
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 238
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025
  • Specialsök (Röd kong)