Föltråden 08

Sv: Föltråden 08 tredje freckles stoet

Har vi, hon fick hingstunge för en vecka sedan efter att ha gått 1 år och 1 dag ( suck) men allt gick bra, så nu är man glad.
Han är efter Chic Diesel Olena och vi hoppas på palomino, han ser ut som Myras fölis, men jag tror det blir en fux som mamman är ;-)
Jag återkommer med bilder/z

Sv: Föltråden 08

NU HAR BEBIS KOMMIT!!!!!!!!

Det bidde en liten brun tjej med vita strumpor bak och bruten bläs (kan vara stjärn och snopp). :love:
Hon var utkommen när syrran kom till stallet vid 2-tiden inatt.
Chappe är jätteduktig mamma och pratar med bebis och puttar henne till spenarna..... :love::love:

Det bidde en liten brun tjej med vita strumpor bak och bruten bläs (kan vara stjärn och snopp). :love:
Chappe är jätteduktig mamma och pratar med bebis och puttar henne till spenarna..... :love::love:

Jättestort GRATTIS :bump::bump:

Haha!!! Jag som tyckte det såg ut som en hingstmage...

Vilken tur att ni fick ett stoföl!! Grattis! Så vill vi se bilder......

Åh vad kul! Grattis! :banana:
Vad roligt att det blev ett stoföl :)

men "hinner inte fota idag" gillas inte ;)

Hejja stort grattis:love:
Kul att de blev en tjejj...:bow::bow:

oj! :eek: Det var en bit det!
ja då förstår jag verkligen, men det gillas fortfarande inte ;)
chappebebisbildabstinens är mycket påfrestande :D

*kl*

Tack alla.... :bow::bow:

Syrran sa att hon tänkt och släppa ut Chappe och bebis i morrn för första gången så det blir kuligt.... :D

Liknande trådar

Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 706
Senast: Claraclara
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Shixle
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 248
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 237
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10
  • Akvarietråden V