Folk i GBG!

fruxolisa

Trådstartare
Hej!

Eftersom så många skriver och undrar om det finns några duktiga människor i sin närhet tänkte jag också fråga det. Så...Vart finns alla Western/NH-människor i Göteborg? Själv har jag hästen i Partille, men bor i gbg. Någon som vet om det kommer hållas någon westerntävling i Göteborg i höst? Jag är så himla sugen på att komma ut och tävla lite, i lätta klasser då förstås.

/Lisa

Sv: Folk i GBG!

någon som vet vart man kan få mer info om tävlingen? :) var inne på göteborgs hemsida men jag hittade ingenting...

Är West Star Göteborgs hemsida bara en framsida så att säga ?
Inga länkar till undersidor ??

Svårt att få kontakt med dem då.

Eller har jag en gammal adress ( www.weststar.nu ) ?

Nix, finns inget sånt på dne sida osm kommer upp för mig....
Bara en bild på 4 hästar och en shettis med ryttare på som verkar ha varit på tävling.
På högersidan står det uppdaterad galleri oktober 2009 och på vänster sida står det uppdaterad juli 2010 och att det är träning i Säve.

Men sen är det inget mer, sveper över sidna men ingen hand visas och inga länkar....

Är det fel version eller varför visas den så hos mig ??

Hej!

Du behöver ändra inställningarna på din webläsare. Har för mig att det är "kompabilitetsvy" som måste vara aktiverat.

Hej!

Du behöver ändra inställningarna på din webläsare. Har för mig att det är "kompabilitetsvy" som måste vara aktiverat.

OK, tack så mycket !

Det hjälpte :)

Har inte haft problem med någon annan sida alls så det hade jag ingen aning om !!

Men någon propp är det inte ute ännu eller ?

Kunde inte hitta någon iallafall :)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 811
Senast: ildiko
·
Western Några frågor gällande westernridning som tävlingsform (från en som har noll koll...): Är det indelning i klasser med olika...
Svar
1
· Visningar
1 434
Senast: Ramona
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 238
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 759
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar