maria_b
Trådstartare
Som flera av er vet så har ju min fölunge fått tillbaka senkontrakturen och fått lite bockhovstendenser på ena frambenet. Veterinärerna hade förhoppningar om att klara det utan operation eftersom det inte var så extremt, men nu efter 7veckors boxvila med hovslagare varannan vecka, plastad hov mm så är det bara att inse att det inte går. Imorn så ska tid för operation beställas, förhoppningsvis får vi i början av nästa vecka om vi har tur. Ville bara berätta eftersom flera av er följt mina trådar om hennes problematiska hov, så nu får vi hoppas att det äntligen kan bli bra!
En fråga, är det någon som vet ungefär vad en sån operation kostar? ingreppet i sig är ju ganska okomplicerat så det borde väl inte vara en jättedyr operation? Jag ska höra med kliniken imorn men tänkte om ni som gjort sånna här operationer vet vad det legat på..
Mvh Maria
En fråga, är det någon som vet ungefär vad en sån operation kostar? ingreppet i sig är ju ganska okomplicerat så det borde väl inte vara en jättedyr operation? Jag ska höra med kliniken imorn men tänkte om ni som gjort sånna här operationer vet vad det legat på..
Mvh Maria