• Avel
  • Trådstartare Trådstartare cina 65
  • Startdatum Startdatum
Sv: Föl????

Ja, det blir säkert mycket bättre när du är med från början, och själv väljer hingst. :laugh:

Tråkigt men kanske bättre för nu får du ju veta vilken pappan blir till fölingen.
vad är det för hingst du ska ha till henne?

Nej det var du inte utan helt rätt gissat det.
Ska sätta mej och ringa ägaren till hingsten nu och se närjag ska komma ner med henne.
Det ska däremot bli väldigt kul och lärorikt.:laugh:

Jag undrar vad du tänkt dig för hingst? Jag vet en vacker liten hingst som är på station i Skåne nu, som vanligtvis bor i Nora!

ja det tycker jag med även om det varit kul om det kommit ett litet föl.
Klar fördel att man är med och väljer själv.

Jag har fått tag i hingst som är välstammad och premierad sen så bor dom nästan grannar med oss så kan ju inte bli bättre.
Skall berätta vad han heter när jag fått alla uppgifter om han.
Jag har glömt vad han hette :D lider nog av demens haha....

Jag gjorde också pendeln på mitt sto. Fast jag frågade vad som var ja och nej innan, ja var pendel och nej var som en cirkel, allt stämde.
Sen gjorde jag på mig själv när jag var gravid, men då visade pendeln tvärtom med ja och nej, det dtämmde också.
Det är en kul grej.

Ja jag ska helt klart testa det nu när jag betäckt henne och se vad som händer. Ska bli spännande och kul.
Har mailat ägaren till hingsten och inväntar svar från henne nu.

Så nu har jag fått mer info om hingsten jag skall använda.
Han heter Påninas Coffee´Cream.
En lugn och fin hingst som ger avkommer med bra temp och
andvändbarhet som jag kunde förstå det i alla fall.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett 7 år gammalt sto, aldrig tidigare varit dräktig. Hon betäcktes förra sommaren (14 juli) men konstaterades senare på...
Svar
8
· Visningar
1 272
Senast: Alexandra_W
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
39
· Visningar
3 908
Senast: cewe
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 563
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 022

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka