Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SÖT, du glömde söt!!älgen skrev:OK. Jag ger mig
Hästen ser ut som en fläckig kälkbacke
Det är väl ingen som sagt att din lilla är ful?Tilla skrev:nu jävlar har jag lesnat.. jag ville bara ha reda på fakta INTE att höra att min bäbis är ful o liknar en massa jävla saker...!!!!
Viste jag hur jag skulle göra så skulle jag stänga ner detta forum... då jag inte tycker detta är kul o höra ...
Fadern är 4år gammal.. Ja fick hjälp med bilden för folk ville se hur han såg ut? jag ville bara ha reda på om någon hadde något liknade inte bara få kast i ansiktet att de är dåligt med bandisar... Jag älskar min plutt..Humelibumlan skrev:Det är väl ingen som sagt att din lilla är ful?
Att fadern var överbyggd bak är fakta, inget elakt?
Men lägger du ut kort, får du veta åsikter, vill du bara höra att din häst är jätte söt, tycker jag du bör undvika lägga ut bilder här.. :smirk:
Humelibumlan skrev:Har jag producerat/korsat fram dem tror du?
amkm skrev:Men du,om du gillar skäckar och du gillar tyngre/grövre hästar,varför köper du inte en Tinker/IC??
En sån här t ex...
Jasså? Hur vet du att jag ens köpt dem? :smirk:Najtan Tabac skrev:Nej men du stödjer blandras aveln genom att köpa en, och på så sätt även acceptera den sk oseriösa aveln.
älgen skrev:Man kan ha en åsikt utan att vara elak.
Det jag tyckte mig se är en häst som är överbyggd=kälkbacke.
Det är bara fjortisar som går runt och säger söööt häst så fort de ser något över 1 m med fyra ben och en svans.
Humelibumlan skrev:Jasså? Hur vet du att jag ens köpt dem? :smirk:
Men så bra att du älskar honom, fortsätt med det....Tilla skrev:Fadern är 4år gammal.. Ja fick hjälp med bilden för folk ville se hur han såg ut? jag ville bara ha reda på om någon hadde något liknade inte bara få kast i ansiktet att de är dåligt med bandisar... Jag älskar min plutt..
Huntress skrev:Grattis till ditt föl! Jag har en korsningsponny (med 25% islandshäst i), och han är riktigt trevlig! Lycka till med din lilla korsning!
Humelibumlan skrev:Men så bra att du älskar honom, fortsätt med det....
Men du får helt enkel respektera o acceptera att andra int etycker det samma som dig och detta är ett forum, där det är meningen att man ska få ha olika åsikter..
Skulle vara ganska tråkigt ställe annars
älgen skrev:Jag komenterade hingsten.
Djur som ska användas i avel ska och bör granskas. Okritiskt och oberoende på "söthet" och färg.
Du har själv ställt frågan om vad din fölunge kommer duga till och sådant kan man till viss del avgöra genom att se på bakomliggande gener.