Kissen har även noll självbevarelsedriftOj, kisse var spännande
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kissen har även noll självbevarelsedriftOj, kisse var spännande
Gullig jag är helt säker på att han är brun. Kolla höger framben.Doris och Nemo kommer gå på lösdrift ihop med 4 andra ston och föl som dem känner redan nu, med tillgång till box om det skulle behövas.
Här kommer en dagsfärsk bild på "Nemo". Ska få göra en ny signalements-beskrivning på honom, då kontrollanten fyllde i fel, plus ska passa på att ta en kontrollant som är duktig på färger, ev.kan han bli mörkfux, finns fuxgener på både pappas och mammans sida som kan ha kört ihop sig och gjort honom till fux. Ska vänta tills han tappat fölpälsen. ;-)
Jättefin, vem är hon efter?Har glömt bort att mäta mina, kanske jag kan försöka hinna med det i dag... Tog lite salubilder på Arielle i går, hon har tappat det mesta av fölpälsen nu och vuxit ikapp lite med framdelen, så nu håller vi tummarna att inte bakdelen drar iväg igen innan utställningen i september...
Visa bifogad fil 75482
Jättefin, vem är hon efter?
Hon är så snygg @sorbifolia Hur gammal är hon nu?
Spännande, den där hade jag behållt om den vore minTack, håller med! Hon är e. Carème. Och mamman e. Ladiesdream (Nimmerdor-son som lämnat avkommor upp till 1,60 hoppning) - Animo. Mormor är även placerad i svårklass dressyr.
Spännande, den där hade jag behållt om den vore min
Ah, förstår! Jobbigt men nödvändigt ibland. Hoppas du hittar ett bra hem till henneÖnskar att jag kunde, verkligen! Men har kvar hennes storasyster född 2019, och kan ju inte sälja det andra fölet från i år pga hans medfödda fel, så någonstans tar det slut på hur många hästar man kan samla på sig....
Mmmm. Gärna dressyrhäst till MIG !Och en bild till: (jobbigt att man endast får ladda upp en per inlägg)
Tror tösen skulle kunna bli dressyrhäst likväl som hopphäst, ut ifrån hur hon rör sig.
Visa bifogad fil 75483
Vet inte riktigt om det är till ngn ”hjälp” med min statistisk för andra då den är uppförd efter mina sto och stammarna men 3 månaders fölen har legat allt ifrån 120-131 cm. Den som var 131 cm växte sedan 10(!!) cm på en månad. Den är 5 år nu. Röntgad ua överallt och är 172 cm hög. Växer ev ngt litet till
Han kom inte med. Efter att ha sett de minst sagt dåliga bilderna så förstår jag att han inte hade gått att sälja på en onlineauktion. Jag visar på fölvisning på lördag- reggar honom i Z och hoppas på att kunna marknadsföra honom via deras kanalerHur gick det för er?