Hur gör ni med hage vid avmaskning av fölet? Byter ni hage några dagar, byter hage helt eller låter dem gå kvar?
Vi bytte inte hage, dom går ute på stora beten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gör ni med hage vid avmaskning av fölet? Byter ni hage några dagar, byter hage helt eller låter dem gå kvar?
Vackert namn.Visa bifogad fil 74992
Bebis är inte så liten längre Hon växer så de knakar och hö är mycket gott hälsar hon!
Dessutom håller hon på att mörkna när fölpälsen släpper, gissar att hon kommer bli ganska lik sin pappa i färg när hon klar. Lika så kommer nog benen bli svarta då hon har fullt i svarta prickar där pälsen släppt. Förhoppningsvis går hennes namn igenom nu och då blir de en Maggie Grace av henne Hon var en Maggan direkt när jag såg henne första gången när hon var 5 minuter gammal.
Alltså hjärtat smälter när man får detta bemötandet.
Så härligt!Alltså hjärtat smälter när man får detta bemötandet.
Han är jättefin ! Var stolt över honom och det arbete du lagt nerVisa bifogad fil 75188
Falki 9 veckor. I morgon kommer hovslagaren igen och kollar benen. Idag såg höger bak fin ut. Hoppas hoppas det ser lika fint ut i morgon, annars blir det nog någon form av beslag på. Bara höger bak kvar nu av de fyra veka kotorna.
Jag mäter varje månad på alla fölen. För lite statistisk för mig själv genom mäta dem och jämföra med deras blodslinjer osv. Är din redan 135 som 3 månaders blir den nog rätt så storSnabb mätte lite snabbt pga nyfikenhet idag.
Någon mer som mätt, hur gamla och stora?
3 mån på dagen och har växt om sin 3.5 veckor äldre föl kompis.
Växer som en raket nu, men tack och lov hänger ben/senor hovar osv med.
Visa bifogad fil 75214