Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om mamman har stickelhår kommer det därifrån. Hade själv ett sto med få stickelhår som gav avkommorna stickelhår i varierande mängd.Ingen avblekbar skimmel i närmaste släkten.
Mamma har lite stickelhår, men det är inte alls lika mycket.
Vad stor han är! Hur gammal?Visa bifogad fil 74703
Tusse med pippilottor och puts. Mamma Bella ser ju måttligt road ut
Han är skitstor! Född 4/5. Hennes ungar är stora och välutvecklade men blir normala sen.Vad stor han är! Hur gammal?
Fin i alla fall!
Grattis! Vad roligt!!!Hoppar in här, mitt första föl en svart hingst med fyra vita strumpor och en stjärna i pannan e: Blue Hors Kingston så spännande att få vara med från början. Jag har inte fött upp honom själv utan köpt honom ”färdigbakad”.
Visa bifogad fil 74692
Hur funkar det? Kan du berätta mer?Visa bifogad fil 74701
Jag och Tusse. Han var på visningen inför elitfölauktionen. Jag tyckte han var en av de finaste jag såg där faktiskt. Såg kanske 15 stycken
Bansai har blivit så mörk!
Visa bifogad fil 74682
Ja han var ju så ljus när han föddes så jag vet inte om han behåller den här färgen Din ser också ganska mörk ut?Vilken fin färg
Hoppas min håller sig lite mörk sen, men tvivlar på det.
Man anmäler och hoppas på att de tycker fölungen är bra nog för auktionen. Ingen föruttagningHur funkar det? Kan du berätta mer?
"Kvalar" man till att få vara med, eller hur är upplägget?
Fin bild på er!
Hur gick det för er?Man anmäler och hoppas på att de tycker fölungen är bra nog för auktionen. Ingen föruttagning
Det får man reda på om ett par veckor. Min visades på första stället så de är runt nu på andra ställen.Hur gick det för er?
Åh så spännande! Lycka till!Det får man reda på om ett par veckor. Min visades på första stället så de är runt nu på andra ställen.
Ja han var ju så ljus när han föddes så jag vet inte om han behåller den här färgen Din ser också ganska mörk ut?