Har inte uppdaterat ang mina fölisar på ett tag, men de mår för ögonblicken bra (peppar peppar) båda två. Harry har dock varit dålig i ett par omgånger och behövt antibiotika, verkar vara såkallad aspirationspneumoni - lunginflammationer orsakad av att det kommer föroreningar ner i lungarna via gomspalten - som veterinärarna varnade om. Numera får han diverse inflammationsdämpande örter för att testa om det kan hålla infektionerna i schack - funkar inte det så kan han nog tyvärr inte leva vidare utan en evt. operation....
De senaste dagarna har han dock varit oerhört pigg och glad, och nästan lite väl plågsam tycker Arielle och stona... Har försökt få några bra salubilder på Arielle så jag kan lägga ut henne på annons, men istället har det blivit Harry som showat och fastnat på flest bilder... Litet utplock här:
De senaste dagarna har han dock varit oerhört pigg och glad, och nästan lite väl plågsam tycker Arielle och stona... Har försökt få några bra salubilder på Arielle så jag kan lägga ut henne på annons, men istället har det blivit Harry som showat och fastnat på flest bilder... Litet utplock här: