Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad innebär det att registrera honom i Z?Han kom inte med. Efter att ha sett de minst sagt dåliga bilderna så förstår jag att han inte hade gått att sälja på en onlineauktion. Jag visar på fölvisning på lördag- reggar honom i Z och hoppas på att kunna marknadsföra honom via deras kanaler
Registrera i ZangersheideVad innebär det att registrera honom i Z?
/avslöjande okunnighet
Ok. Men vad gör det för effekt? Skillnad mot asvh?Registrera i Zangersheide
Jag kommer regga i SWB också. Z har en helt annan marknadsplats än SWB.Ok. Men vad gör det för effekt? Skillnad mot asvh?
Får hästen ett Z efter namnet?
Jag är bara nyfiken.
Man delar inte in föl alls.Nu har vi varit på visning! Det var lite trauma med stoet vid lastning men sen har allt gått bra. Försöker hitta lite att läsa för att förstå vad resultatet innebär, men kanske googlar jag dåligt? Jag anmälde honom som hoppföl men i resultatlistan är alla föl i samma klass. Han fick 81.1% och en rosett iaf Någon som vill förklara eller tipsa om vart jag kan läsa mer om klass 1,2, diplom och allt sånt?
Visa bifogad fil 75696
Okej, det är bara i anmälan alltsåMan delar inte in föl alls.
JaOkej, det är bara i anmälan alltså
Men vad har hänt?Det har väl gått sådär med bedömningen av mina föl. Ett står på djursjukhuset och är opererad akut inatt. De två andra visade med rätt mediokra poäng. När man tycker att årets föl är mycket bättre än fjolårets och de får sämre poäng snurrar det i min skalle i allafall