Då är din säker bortåt 8-10 cm högre Jag planerar att sälja honom men tror det blir svårare när han är så liten, suck.Mätte Elsa igår då det kändes som hon vuxit och det hade hon. 165 cm fram och 167 cm bak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då är din säker bortåt 8-10 cm högre Jag planerar att sälja honom men tror det blir svårare när han är så liten, suck.Mätte Elsa igår då det kändes som hon vuxit och det hade hon. 165 cm fram och 167 cm bak
Då är din säker bortåt 8-10 cm högre Jag planerar att sälja honom men tror det blir svårare när han är så liten, suck.
Lerfritt låter som rena drömmenMin kommer flytta på fredag och då börjar vuxenlivet
Det blir stall på kvällarna och en helt lerfri hage på 10hektar på dagarna. De går ute så mycket som möjligt.
Jag kommer även ha gångavstånd från min nya lägenhet till stallet
Låter som ett kanonställe! Spännande!Min kommer flytta på fredag och då börjar vuxenlivet
Det blir stall på kvällarna och en helt lerfri hage på 10hektar på dagarna. De går ute så mycket som möjligt.
Jag kommer även ha gångavstånd från min nya lägenhet till stallet
Lerfritt låter som rena drömmen
Aha okej! Jag vet nog inte riktigt vart det ligger, får googlaDet var där jag hade Pricken om du kommer ihåg? Överby.
Jag har nog lite koll, och inser att vi nog kommer bo rätt nära varann om det är där jag tror du ska ha hästenDet var där jag hade Pricken om du kommer ihåg? Överby.
Kul att se att hon ändå är rätt smidig trots sin kroppsformHär kommer lite film också! Hon röjde runt rätt länge. Sedan visade hon att det ändå finns lite trav också. Hon är bara inte så van att använda den tråkiga mellangångarten
Vad är det för härstamning på henne? Hon ser ganska stor och rejäl ut! Tänkte du visa i sommar?Här kommer lite film också! Hon röjde runt rätt länge. Sedan visade hon att det ändå finns lite trav också. Hon är bara inte så van att använda den tråkiga mellangångarten
Hon är e. Rolex - Belltino. Inte särskilt stor, typ strax över 1,50 just nu, och inte direkt tjock heller. Bara mest en massa fladdrig päls . Planen är FKP och visning i augusti! På den här bilden från november syns ju lite mer hur hon egentligen ser ut På tisdag åker hon iväg på en månads intensivkurs och kommer förhoppningsvis tillbaks något mer inkörd och uppstyrd. Det passar sig ju inte riktigt att vara sådär yster på FKP...Vad är det för härstamning på henne? Hon ser ganska stor och rejäl ut! Tänkte du visa i sommar?