Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han är så söt!
Blir han skimmel tror du?
Så underbar han är @Maja_Kandi ! Jag hade i princip bestämt mig för att inte betäcka i år, och så går man in i föltråden.... smart drag.
Ja, jag har lite tankar om det ... försöker hålla det till just tankar. Det är min 07:a som dragits med en hälta från och till. Hon har inte några förändringar på röntgen som gör att man bör undvika avel utan det är som hon har skadat sig på något vis tydligen.Har du tankar på och betäcka i år? =D
Kanske man får hänga med någon man känner i föltråden/dräktighetstråden sen isåfall!
@Maja_Kandi alltså vilken sockertopp du fått Han har fått allt jag önskar mig hos mitt blivande föl, vita tecken Har bara skaffat mig hästar med tja inga tecken, lr ja inga stora iaf..
Ja, jag har lite tankar om det ... försöker hålla det till just tankar. Det är min 07:a som dragits med en hälta från och till. Hon har inte några förändringar på röntgen som gör att man bör undvika avel utan det är som hon har skadat sig på något vis tydligen.
Jag får se hur det går med tankar, planer osv