Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Veterinär är påväg. Jag misstänker att det även är kisseriet son spökar. Ser lite konstigt ut i skapet... Huvva vad man ska behöva oroa sig...
hur tusan får man in ett foto från facebook
Fast det är ju ett normalt värde,Den mäter ju råmjölken och den blir sämre inom 12-24 timmar.Min märr har typ 16 på refraktometern nu, dvs under värden för "good", mitt föl är inne på sin 3-4e dag o jag tänker att den behöver så bra mjölk som möjligt? Min märr vägrar i stort något kraftfoder alls sedan ett par veckor och äter hösilage med bra värden (hon har ätit lite mindre än vanligt nu sedan fölet kom). Jag funderar på om lusernhack vore bra? Affärerna kommer hinna stänga för idag nu så blir till imorgon, så har någon bättre råd (eller vill lugna orolig matte ) tas det gärna emot!
jag vet inte vad som är normalt att droppa till. Bra för orolig matte att höra, tack!Fast det är ju ett normalt värde,Den mäter ju råmjölken och den blir sämre inom 12-24 timmar.
Så har jag känt sen i morse,hoppas verkligen inte det hänt något efter allt slit.Tycker inte riktigt om den här tystnaden @Maja_Kandi , du brukar vara en av de flitigaste uppdaterarna. Hur går det?
Så underbar han är @Maja_Kandi ! Jag hade i princip bestämt mig för att inte betäcka i år, och så går man in i föltråden.... smart drag.