Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
usch vad jobbigt för dig Håller så klart tummarna!!! Hoppas du har en glad liten sprallig fölis inom några dagarOch då är min Älva i Helsingborg igen. Hon tar sig inte och har ingen livslust. Hemskt att se henne. Hoppas verkligen de hittar var felet är. Rotaviruset är hon av med så nu är det något annat.
Och då är min Älva i Helsingborg igen. Hon tar sig inte och har ingen livslust. Hemskt att se henne. Hoppas verkligen de hittar var felet är. Rotaviruset är hon av med så nu är det något annat.
Så tråkigt ! Lider med er, hoppas verkligen hon blir bra nuOch då är min Älva i Helsingborg igen. Hon tar sig inte och har ingen livslust. Hemskt att se henne. Hoppas verkligen de hittar var felet är. Rotaviruset är hon av med så nu är det något annat.
Beklagar och håller tummarna!Och då är min Älva i Helsingborg igen. Hon tar sig inte och har ingen livslust. Hemskt att se henne. Hoppas verkligen de hittar var felet är. Rotaviruset är hon av med så nu är det något annat.
Och då är min Älva i Helsingborg igen. Hon tar sig inte och har ingen livslust. Hemskt att se henne. Hoppas verkligen de hittar var felet är. Rotaviruset är hon av med så nu är det något annat.
Neeeej, vad tråkigt! Hoppas verkligen att de kan hitta vad felet är så hon får livslusten tillbaka!Och då är min Älva i Helsingborg igen. Hon tar sig inte och har ingen livslust. Hemskt att se henne. Hoppas verkligen de hittar var felet är. Rotaviruset är hon av med så nu är det något annat.
Tack alla. Ja det är tungt just nu. Man vill ju ha busiga och glada föl.
Håller tummarna stenhårt för din fölis ska bli bra!Och då är min Älva i Helsingborg igen. Hon tar sig inte och har ingen livslust. Hemskt att se henne. Hoppas verkligen de hittar var felet är. Rotaviruset är hon av med så nu är det något annat.
Nu har de ev hittat ett hjärtfel på henne också. Väntar på svar på ul. Orkar inte.
Så tråkigt . Hoppas ändå på en ljusning i eländet. De kan ha tagit fel.Nu har de ev hittat ett hjärtfel på henne också. Väntar på svar på ul. Orkar inte.
Håller tummarna det hårdaste jag kan för din lilla tjej..Nu har de ev hittat ett hjärtfel på henne också. Väntar på svar på ul. Orkar inte.