Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Misen hur går det med din 10a nu? Gör ni något speciellt?
---------
Jag har gått 3 små promenader med min. Då han är så lugn och snäll så ser jag ingen vits med att träna mer på det så jag har låtit honom vara.
Tänkte komma och hälsa på honom och klappa och kela men sen får det vara.
Senast jag var där kom han gnäggande och gående mot mig direkt när han fick syn på att det var jag Vi kommer bli ett grymt team tillsammans!
just nu händer ingenting med min tjeja.. Jag e gravid så jag kännde att jag ej orkar greja hela vintern så jag lämnade henen å min shettis till en kompis som med har en 1 åring så dom 3 går på lösdrift hos henne å blir pysslade med å så. sen åker jag dit imellan åt å går på promenad å så med henne...
Jag hoppas att jag kommer skriva i den här tråden mer för jag har köpt en 2åring som är min om han bara går igenom besiktningen (och det borde han ju)
Så håll tummarna snälla för han är precis vad jag va ute efter!
tack hihi asså han borde ju göra det men man är ju allid nervös sådär. Vet inte än när bes. blir av heller för skulle fixa det snarast möjligt så får väl se...
Haha aa ja märkte det va lite dött. Men dom flesta står ju mest o växer så är inte så konstigt kanske.
O ja som tycker han är så liten för ja egentligen hade funderat på 3åring :P
min flicka ser mer ut som en grizzly björn borta på lösdriften =) Man ser inte var huvet slutar å halsen börjar typ =) ser lagom kul ut =) men jisses va hon e trevlig min älskling.... hon växer så de knakar nu med.hon e ca 139 cm nu å blir 2 år i april.. undra hur stor hon blir?? när tänker ni börja så smått med inridning? alltså inte rida ordentligtutan sitta å skritta några få meter bara för att dom ska vänja sej??
Vad roligt att du är så nöjd med henne
Det var en stor tjej du har! Tänkte mäta min i helgen men han är ute hög haha men smäcker vill ju se bilder på era mammutar!
Jag vill också se bilder på min mammut, faktiskt. Har inte sett henne på ett år, ens på bild. Jag har bett om bilder från de hon går hos nu, men det har inte blivit av än (jag förstår inte alls att de kan ha bättre saker för sig på dagarna än att ta kort på min lillkorv ). Nu tänkte jag dock att jag lika gärna kan vänta till sommaren, så man kan se att det är en häst och inte bara får en stor pälsboll på bild.
Hästhantering Ett kort instick när det gäller PPID och fång. Det är inte alla hästar med PPID som blir fångkänsliga. En del blir tydligt fångkänsliga...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.