Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja, han är fin visades som fyraåring, men var långt ifrån klar då.
Jag har inte exteriör-visat Saga, vi gör nog det först när hon är färdigvuxen, inriden och ska visas. Vi hade tänkt ta henne till unghästmönstring, men det har inte blivit av, än.
Hon är någonstans runt 135, tror hon blir runt 140-145.
Hennes mamma är 142, pappan 139 och helbrodern 143. Mamman har bara givit väldigt stora avkommor.
Tycker han ser fin ut i kroppen dock en aning muskelfattig. Ska bli spännande att se honom i sommar när han fått springa bland backarna i Båstad
Han har haft pälsätare om någon undrar över de kala fläckarna.
Mätte min fina Aleiga häromdan =) Hon e 141 cm undra hur stor hon blir??
Pappa är 145 å mamma 143 cm.. hade en bekant här som fött upp isisar i många år som sa att ja hon blir STOR kanske upp mot 150 cm men de hoppas jag verkligen inte.. 145 e lagom =)
halvknapp.
Så fina ungdomar ni har!
här är min 2010 Erill från Tavelsjö, redan 139cm hög med lååånga ben. BLUP 120 e. Isar ue. Mökkur. Han här mycket lovande gångarter och kommer sparas som hingst om allt går som det ska. Men framförallt har han ett hjärta av guld
Jag har nog världens snällaste 2 åring =) hon fick ett sår på halsen å med den björn pälsen hon hade kännde jag att jag ej kommer kunna hålla rent de så jag bestämde mej för att raka halsen på henne så man har lättare å ha koll.. Plockar in tjejan själv (hon har aldrig vatt inne själv) binder upp henne å plockar fram klipp maskinen å hon skiter totalt i de Hon stog å njöt i fulla rullar av allt pyssel efteråt blev de en rejäl omgång med diverse borstar å 4 liter pälsglans i man å svans =) Hon skötte sej exemplarisk hela tiden min fina fina sessa
Den bilden har jag faktiskt sett =) Hon e såååååå fin min flicka =)
Har nog aldrig mött en så go häst =) En äkta matte gris som älskar allt men gör med henne =) Fin fina fina tös. hon går i en liten flock med 4 hästar nu allt från mini shettis till min andra pålle på 160 cm å hon smälter in kanon vart man än släpper henne =) Ett köp jag inte ångrat en sekund.. De e fasen snart 1 år sedan jag köpte henne Jisses va tiden går.. I höst ska vi börja jobba lite med tömkörning å sånt..
Hästhantering Ett kort instick när det gäller PPID och fång. Det är inte alla hästar med PPID som blir fångkänsliga. En del blir tydligt fångkänsliga...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.