fördomar?

Sv: fördomar?

Sjklart kommer vi låta Loke välja sj senare vad han vill ha på sig. Jag vill ockå ha den bodyn!!


Hahah, min sambo fick en kommentar från en kille på Liseberg: shiiiiit, vilka sadistiska byxooor (typ stockholmska)......... Han hade på sig ett par svarta byxor med kedjor på från Shock.....
Man behöver ju inte automatiskt vara sadist bara för att man väljer att ha alternativa kläder på sig! Jag vill klä mig i svart och jag tycker det är snyggt med såna baby kläder för dom speglar ens personliga stil mera och man följer inte strömmen bara för att alla andra gör det.....
 

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 669
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 320
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 645
Senast: Inte_Ung
·
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 360
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp