C
Capoeira
Oh - nej! Skulle köpa mer foder till hunden idag och riktigt ladda upp förrådet för sommaren. Slut! Tillverkaren har lagt ner verksamheten
!!! Köpte en mindre påse av en annan sort som jag blandar med det jag har kvar av det gamla fodret. Sitt gamla äter han av - det nya ratas och anrikas i botten på skålen allt eftersom dagarna går. Hade tänkt mig en successiv övergång till det nya fodret lixom...
Hur som helst - det foder han har haft har varit väldigt dyrt. Nu när jag är tvungen att byta foder åt honom har jag tänkt hitta ett billigare alternativ. Hur stor skillnad är det egentligen närimngsmässigt mellan dyrare och billigare foder? Någon som vågar sig på en konkret rekommendation? (PM:a ifall det klassas som reklam!). Han är en tax på 4 år, vanlig sällskapshund. Promenerar, hittar på ett och annat hyss och springer lite lös i skogen intill huset.
Tips mottages med stor tacksamhet!![Bow :bow: :bow:](/bilder/smilies/bow.gif)
Hur som helst - det foder han har haft har varit väldigt dyrt. Nu när jag är tvungen att byta foder åt honom har jag tänkt hitta ett billigare alternativ. Hur stor skillnad är det egentligen närimngsmässigt mellan dyrare och billigare foder? Någon som vågar sig på en konkret rekommendation? (PM:a ifall det klassas som reklam!). Han är en tax på 4 år, vanlig sällskapshund. Promenerar, hittar på ett och annat hyss och springer lite lös i skogen intill huset.
Tips mottages med stor tacksamhet!
![Bow :bow: :bow:](/bilder/smilies/bow.gif)