Fodertillskott

vensville

Trådstartare
Vet någon vad ett fodertillskott som ska heta Magic finns å få tag på och om det är bra till bockande hästar?? Vem e det som gör tillskottet.
Tacksam för svar

Sv: Fodertillskott

Det undrar jag också :confused:

Det är väl bättre att göra något åt orsaken till att hästen bockar?
Ex smärta, felpassad sadel, olater, överenergisk osv..

eh, de e inte de jag menar, jag e ute efter fodertillskottet Magic inte något som får hästen till att inte bocka, alt lite hetare, pigg häst.........detta va ett ex, OM någon annan vet med sig något som har testat de

vad är det du är ute efter då? Varför vill du ha just detta fodret, alltså är det tex protein eller mineraler du är ute efter?
För om du inte ville ha det för att det ska få hästen att sluta bocka (vilket jag inte tror att något foder i världen kan tyvärr) vad är det då du är ute efter med just detta foder?

jag e ute efter just de fodertillskottet för jag vill veta vad det inehåller och varför det är bra och fodra med det, fick ett tips från någon om detta och det hade hjälpt henne att bli av med en del överskottsenergi (därav bockningen). Men har sökt på internet och hittar ingen tillverkare

självklart kommer överskottsenergin försvinna med mer träning. Ville bara höra om någon visste något om detta

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
662
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Hej 💁🏼‍♀️ Min häst har dåliga hovar så tänkte börja ge biotin och se om det hjälper. Frågan är bara vilken man ska välja? Nu vet man ju...
Svar
4
· Visningar
778
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 080
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
1 153

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka