Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vet någon vad ett fodertillskott som ska heta Magic finns å få tag på och om det är bra till bockande hästar?? Vem e det som gör tillskottet.
Tacksam för svar
eh, de e inte de jag menar, jag e ute efter fodertillskottet Magic inte något som får hästen till att inte bocka, alt lite hetare, pigg häst.........detta va ett ex, OM någon annan vet med sig något som har testat de
vad är det du är ute efter då? Varför vill du ha just detta fodret, alltså är det tex protein eller mineraler du är ute efter?
För om du inte ville ha det för att det ska få hästen att sluta bocka (vilket jag inte tror att något foder i världen kan tyvärr) vad är det då du är ute efter med just detta foder?
jag e ute efter just de fodertillskottet för jag vill veta vad det inehåller och varför det är bra och fodra med det, fick ett tips från någon om detta och det hade hjälpt henne att bli av med en del överskottsenergi (därav bockningen). Men har sökt på internet och hittar ingen tillverkare
Foder & Strö
Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
Hundavel & Ras Jo jag har varit i kontakt med den uppfödaren och de vet att vi väntar valp från den första kullen , vi skulle höra av oss om de inte...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.