Status
Stängd för vidare inlägg.

candelia

Trådstartare
hejsan, jag har förmej att jag skrev en tråd i går om foderstat men jag hittar den värkligen inte så jag skriver en ny. jag har en welsh ponny på 135cm , lite rund om magen. nu i sommar har hon gått i skogshage med inget gräs allts å äta pågrund av att hon fick fång oh hovbölder i maj detta året. hon har bara stått i sommar försen nåra veckor tillbaka jag har kunnat ut å gå med henne lite. men nu snart som möjligt så ska jag komma igång med henne.innan hon fick fång var hon i bra form som att jag red henne 5-6 gånger i veckan. men sen så blev hon sjuk och tappade allt... någon som kan göra en foderstat till henne som är bra,:confused: hon är lättfödd.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Foder & Strö Vår C-ponny fick fång i början på mars, har stått på box till slutet på april och därefter i en sjukhage på ca 12x12. Nu efter sista...
Svar
3
· Visningar
1 516
Senast: MayGrace
·
Hästvård Vetetrinären har konstaterat att mitt 25-åriga halvblodssto har en skada/inflammation i en tand efter en gammal tandfraktur. Hon äter... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
10 911
Hästhantering Har ni fånghästen själv? Tillsammans med andra fånghästar? Tillsammans med friska hästar? Jag har sedan en av mina hästar fick fång...
Svar
14
· Visningar
2 175
Senast: taccotad
·
Foder & Strö Fick hem min 25 år gamla valack. Han har tappat vikt :( Överlinjen saknas så gott som helt. Han är insjunken vid manken, har inga "lår"... 2
Svar
22
· Visningar
3 823
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka