Foderhästar

Status
Stängd för vidare inlägg.
N

Noriko

Hejsan!

Hur mycket ger ni för er foderhäst i månaden? Vad har ni för häst/hästar Matkostnad, hovis, stallhyra, m,m

Tacksam för svar! :)

Sv: Foderhästar

Hejsan!

Hur mycket ger ni för er foderhäst i månaden? Vad har ni för häst/hästar Matkostnad, hovis, stallhyra, m,m

Tacksam för svar! :)

Prisfrågor är svåra, beroende på vad man står på för anläggning, uppstallad i fullservicestall eller kollektiv. Det kan skilja på flera tusen kronor, likadant med hovslagare och liknande.

Jag tror även det finns liknande trådar under hästmänniska och kanske till och med gnägg.

Mvh

Moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag har tänkt på att kanske använda sadelpadd, det är ingen måste för hästen. Han har inte ont i ryggen eller nått, men jag tänkte att...
Svar
9
· Visningar
494
Senast: Freazer
·
Hästhantering https://www.hippson.se/artikelarkivet/hoppning/albert-voorn-om-jag-inte-delar.htm?fbclid=IwAR0FTs4GkpUioptxwC32EKPYo-_CLV-fSAAI9wyk5opckE...
Svar
11
· Visningar
2 081
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Ja, som rubriken lyder ovan. Vad tycker ni är ok/ inte ok skäl att lämna tillbaka foderhäst? Hög ålder på hästen? Krämpor? Personkemi...
Svar
8
· Visningar
1 233
Senast: mars
·
  • Artikel Artikel
Radannons Hejsan. Första gången jag skriver här. Men vet inte vad jag ska göra. Vi lämnade ut våra hästar på foder för två år sen. Efter ett år...
Svar
1
· Visningar
1 269
Senast: Cina B
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama