Foderhästar

Status
Stängd för vidare inlägg.
N

Noriko

Hejsan!

Hur mycket ger ni för er foderhäst i månaden? Vad har ni för häst/hästar Matkostnad, hovis, stallhyra, m,m

Tacksam för svar! :)

Sv: Foderhästar

Hejsan!

Hur mycket ger ni för er foderhäst i månaden? Vad har ni för häst/hästar Matkostnad, hovis, stallhyra, m,m

Tacksam för svar! :)

Prisfrågor är svåra, beroende på vad man står på för anläggning, uppstallad i fullservicestall eller kollektiv. Det kan skilja på flera tusen kronor, likadant med hovslagare och liknande.

Jag tror även det finns liknande trådar under hästmänniska och kanske till och med gnägg.

Mvh

Moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver hjälp! Ska köpa begagnad hästtransport för att lasta 2 stora/grova kallblod, men alla transporter ser så smala ut. Vad ska...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 105
Senast: CaisaCax
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
10 983
Senast: Ajda
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 187
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Jag har tänkt på att kanske använda sadelpadd, det är ingen måste för hästen. Han har inte ont i ryggen eller nått, men jag tänkte att...
Svar
9
· Visningar
515
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka