Foder fundering

P

Phocahontas

Jag skulle gärna vilja BARFa mina katter men eftersom jag jobbar väldigt oregelbundna tider, och dessutom jobbar 12-timmars var tredje helg, känns det som om det inte kan funka och att torrfoder då är mitt enda val. Dom har just nu fri tillgång på mjau torrfoder + att dom får mjau burkmat morgon & kväll. Funderar på att byta till Hill´s. Är det så att jag inte har något annat val än att ha torrfoder till dom? I så fall, vilket torrfoder är bäst?

Sv: Foder fundering

12 timmar utan mat är inget problem (i synnerhet inte när det bara gäller var tredje helg), inte heller oregelbundna mattider. Här är det aldrig regelbundna mattider. Katterna får mat när jag klivit upp (vilket varierar oerhört), någon gång på eftermiddagen (rätt så godtyckligt) och innan jag lägger mig (vilket också varierar).

Kan inte påstå att mina katter verkar lida av det.

Sv: Foder fundering

Katter är inte vanedjur som hästar, oregelbundna måltider är inget problem. 12 timmar utan mat är inte heller något som i mina ögon skulle orsaka problem.
Mina äter exakt som Sol's. :D
När jag vaknar, någon gång på eftermiddagen och på kvällen/när jag lägger mig.

Liknande trådar

Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 474
Senast: Hazel
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
1 251
Senast: Bison
·
Katthälsa Hej! Jag ger idag RC Veterinary Urinary S/O Moderate Calorie till mina två katter. Min svarta katt har haft urinsten för flera år sen...
Svar
0
· Visningar
755
Senast: Nikan
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 207
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar