Foder analys, England

E

ellle

Har precis flyttat till England tillsammand med mitt halvblodssto, har jattesvart att hitta analyserat ho/ensilage har. Det ar valdigt viktgt for mig da jag tankt betacka henne nasta ar. Nagon som varit i samma situation? Vet var man kan fa tag i fardiganalyserat ho/vart man vandersig for att gora en analys?

Lägg ut frågan på ryttartorget, där finns en del medlemmar som bor i England och dom har säkerligen koll på sådant.

Kontakta nagot av de stora foderbolagen, t.ex. Dodson & Horrell eller Dengie, de utfor hoanalyser. Det finns ett oberoende foretag ocksa men jag kommer inte pa vad det heter just nu...aterkommer!

Vart i England bor du? *nyfiken*
Jag bor i Hampshire med mina 3 hastar :love:

TACK, jag ska forsoka ta kontat med nagot av foderbolagen. Hor jattegarna av dig om du har mer info. ;)
Jag bor i Wimbledon, har hasten i Reading.

Liknande trådar

Tjatter Jag har nu sytt ett par plagg till barnbarnen. Jag har inte sytt nagonting sedan 1986. Da flyttade vi utomlands och det fanns en...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 950
Senast: Raderad medlem 120709
·
Gnägg Sa har jag kommit i kontakt med UK's forsta miniatyrguidehast som alltsa ska funka som vagledare at de med synnedsattning pa samma satt...
2
Svar
24
· Visningar
3 155
Senast: Badger
·
Hundavel & Ras Jag trodde jag hade hittat en bra uppfodare. Jag trodde jag hade hittat en eventuell parning som sag mer an intressant ut. Huruvida jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 880
Senast: Corminta
·
Skola & Jobb Hej! Jag behover lite rad angaende min jobbsituation: Jag har idag ett hyfsat bra jobb inom en branch som jag vill ha en framtid...
Svar
10
· Visningar
1 898
Senast: cucoomber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kall lägenhet
  • Göra egen tvål
  • Vad gör vi? Del CCV

Hund, Katt, Andra Djur