Foder analys, England

E

ellle

Har precis flyttat till England tillsammand med mitt halvblodssto, har jattesvart att hitta analyserat ho/ensilage har. Det ar valdigt viktgt for mig da jag tankt betacka henne nasta ar. Nagon som varit i samma situation? Vet var man kan fa tag i fardiganalyserat ho/vart man vandersig for att gora en analys?
 
Lägg ut frågan på ryttartorget, där finns en del medlemmar som bor i England och dom har säkerligen koll på sådant.
 
Kontakta nagot av de stora foderbolagen, t.ex. Dodson & Horrell eller Dengie, de utfor hoanalyser. Det finns ett oberoende foretag ocksa men jag kommer inte pa vad det heter just nu...aterkommer!

Vart i England bor du? *nyfiken*
Jag bor i Hampshire med mina 3 hastar :love:
 
TACK, jag ska forsoka ta kontat med nagot av foderbolagen. Hor jattegarna av dig om du har mer info. ;)
Jag bor i Wimbledon, har hasten i Reading.
 

Liknande trådar

Tjatter Jag har nu sytt ett par plagg till barnbarnen. Jag har inte sytt nagonting sedan 1986. Da flyttade vi utomlands och det fanns en...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 940
Senast: Raderad medlem 120709
·
Gnägg Sa har jag kommit i kontakt med UK's forsta miniatyrguidehast som alltsa ska funka som vagledare at de med synnedsattning pa samma satt...
2
Svar
24
· Visningar
3 138
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Halvvags genom fredagens traningspass kande jag att halva ovre delen av mitt ena ringfinger hade domnat bort. Jag tankte att det kanske...
Svar
10
· Visningar
2 764
Foder & Strö Jag vet, det går inte att veta vad man ska fodra med utan en ordentlig analys. Och jag vet, det går inte att ge några råd om foderstat...
Svar
14
· Visningar
1 507
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp