Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det du beskriver om hans temperament kan nog mycket väl vara så att han vid miljöombytet blev tonårsslyngel de luxe!
Vad kul med onlinetävling! Var hittar man den?Jag har äntligen fått hem min lilla fröken. Hon har stått en bit bort på lösdrift, men nu när hennes enda sällskap blev en väldigt gammal shettis samtidigt som en box blev tom där hennes mamma står så fick hon flytta hit. Gott om utevistelse, en flock att hänga med och en stor box, hon trivs utmärkt.
Just nu tränar vi för fullt inför en onlinetävling vi ska delta i, för att plocka hem hennes första rosett .
En av delarna i banan är att gå över en presenning, det kommer vi klara utan problem:
Visa bifogad fil 99096
Skickar pmVad kul med onlinetävling! Var hittar man den?
Vår gosse har också kommit hem nu. Så skönt!
Vi ska försöka göra det allra bästa för henne Vi är inte redo att ge upp ännu, vi ska fightas allt vi kan.Vad tråkigt @MayGrace Jag håller alla tummar för att det går vägen för henne
Ja känns rätt hopplöst just nu. Känns som man undrar varför man håller på med det här. Men bara ta nya tag igen.Men vad tråkigt @MayGrace
Hur blev det med tanden i örat?Det blir inga problem att klara av momenten i tävlingen vi ska vara med i. Hittade två uppblåsbara enhörningar på vinden och ska använda dom som slalomobjekt, Viva skyndade rakt fram (så pass att jag knappt hann med) och puttade omkull den ena . Satte den på ryggen och hon brydde sig inte ett dugg, här har hon fullt upp med att kolla på en annan häst som går förbi
Visa bifogad fil 99881
Hon ska in på klinik för att röntga och boka tid för operationHur blev det med tanden i örat?