Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är du inte ett år tidig nu?En ny tråd för alla hästar födda 2022.
Detta är fortsättningen på Föl 2022 som ju inte är föl längre.Är du inte ett år tidig nu?
Ah!Detta är fortsättningen på Föl 2022 som ju inte är föl längre.
Hur tänkte du?
Calle kommer vara föl för alltid.Detta är fortsättningen på Föl 2022 som ju inte är föl längre.
Hur tänkte du?
Doris växer så det knakar, sista hålet på Pony nuApropå grimma, i stallet hittade jag Calles första grimma. Shetland foal...
Åh de där första grimmorna som är så små! Min har cob på grimman nuApropå grimma, i stallet hittade jag Calles första grimma. Shetland foal...
Hur hög är Ella nu?Imorgon ska Ella äntligen vaccineras och även de två vuxna. Blev kaos förra veckan när veterinären skulle komma Så typiskt men hen ringde upp i torsdags och beklagade att hen inte kunde komma osv i onsdags och ny tid bokades. Vi måste ta upp avmaskning åt Ella med.
Hon har även vuxit ur grimman i storlek ponny nu så dags för en cob. Måste dock köpa en ny vi hade ingen som var spänn bar under hakan och vill gärna ha de på småttingarna.
Visa bifogad fil 115867
Faktiskt inte mätt henne men skulle tro att hon börjar närma sig 150 strecket iaf med rumpan då hon är bak hög just nu Hon är väldigt lik sin mamma i mycket förutom i sättet. Det växer på exakt samma sätt snabbt och mycket redan. Så skulle gissa att hon blir ungefär som mamma mu när hon är klar.Hur hög är Ella nu?
okFaktiskt inte mätt henne men skulle tro att hon börjar närma sig 150 strecket iaf med rumpan då hon är bak hög just nu Hon är väldigt lik sin mamma i mycket förutom i sättet. Det växer på exakt samma sätt snabbt och mycket redan. Så skulle gissa att hon blir ungefär som mamma mu när hon är klar.