Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Taack, jag är så glad för dem. Trots att det blev killar haha. Ston är ju lite roligare att få. Men två friska pigga föl, vad mer kan man begära känner jagSå fina killar @sassiball! Kul att båda blev palomino hingstar.
Kommer du sälja dem, eller vad är planen?
Fast den siste är väl inte palomino?Så fina killar @sassiball! Kul att båda blev palomino hingstar.
Kommer du sälja dem, eller vad är planen?
Det var väl det jag tyckte.@dobbis jag är själv inte säker på vad hans färg kallas men det är nog cremello? ögonen är blå och han är nästan helt vit. Men det går ur vissa vinklar att skymta en bläs på honom.
Det är en cremello ja@dobbis jag är själv inte säker på vad hans färg kallas men det är nog cremello? ögonen är blå och han är nästan helt vit. Men det går ur vissa vinklar att skymta en bläs på honom.
Som han har växt! Jättefin. Ja har man hingstföl så får man försöka värja sig så gott man kanIdag kom den här lilla gullungen i galopp och gnäggade när jag ropade.❤ Han börjar bli kavat nu och naffsar gärna om han kommer åt, busungen.
Tack! Ja, verkligen!Som han har växt! Jättefin. Ja har man hingstföl så får man försöka värja sig så gott man kan
Ja där får du hålla i dig !Filmade lite i går kväll medans lilla fröken körde löpträning. Blir nog en speedhäst det här..
Ja där får du hålla i dig !
Filmade lite i går kväll medans lilla fröken körde löpträning. Blir nog en speedhäst det här..
Visa bifogad fil 29393
Förlåt för alla bilder men jag bara måste visa den här. Han ser så himla rolig ut framifrån! Långa öron och relativt lång nos. Älskar hans blick Jag hoppades att han skulle ärva sin mammas vackra huvud men det gjorde han ju inte.
Men jag gillar honom precis som han är, han är perfekt.
Grattis ! Så fin hon är!May Edition A.G "Majsan"
Holsteiner efter Crack (Cornet Obolensky - Candillo) undan Camiros (Contender) - Lagano
Rör sig med härliga lätta gångarter, ser dessutom ut att bli skimmel
Visa bifogad fil 29401