TackGud vilken vacker häst du har
Sagohäst!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TackGud vilken vacker häst du har
Sagohäst!
Så fina!Här är filmen från Pay and Ride, ju mer jag tittar ju mer hittar jag ändå positiva saker. Hon behöll bjudningen mycket bättre på banan nu än i höstas även om hon inte riktigt tar högerfattningarna. Och även om hon blir spänd så går hon överallt och gör vad hon ska även om formen och kontakten inte är på topp. Det var första gången sedan Januari som vi är iväg bland andra hästar och jag har ridit väldigt lite dressyr nu under våren, inte en enda lektion och inga speglar i ridhuset så lite onödiga missar som att rida in med rumpan före i skänkelvikningarna, där är det helt enkelt jag som tappat känslan för hur det ska vara, tror det är typ 5 år sedan jag red program på LA-nivå senast
JättefinaHär är filmen från Pay and Ride, ju mer jag tittar ju mer hittar jag ändå positiva saker. Hon behöll bjudningen mycket bättre på banan nu än i höstas även om hon inte riktigt tar högerfattningarna. Och även om hon blir spänd så går hon överallt och gör vad hon ska även om formen och kontakten inte är på topp. Det var första gången sedan Januari som vi är iväg bland andra hästar och jag har ridit väldigt lite dressyr nu under våren, inte en enda lektion och inga speglar i ridhuset så lite onödiga missar som att rida in med rumpan före i skänkelvikningarna, där är det helt enkelt jag som tappat känslan för hur det ska vara, tror det är typ 5 år sedan jag red program på LA-nivå senast
Men så himla fin verkligen. Så fin modell på häst. Rör sig trevligt!Här är filmen från Pay and Ride, ju mer jag tittar ju mer hittar jag ändå positiva saker. Hon behöll bjudningen mycket bättre på banan nu än i höstas även om hon inte riktigt tar högerfattningarna. Och även om hon blir spänd så går hon överallt och gör vad hon ska även om formen och kontakten inte är på topp. Det var första gången sedan Januari som vi är iväg bland andra hästar och jag har ridit väldigt lite dressyr nu under våren, inte en enda lektion och inga speglar i ridhuset så lite onödiga missar som att rida in med rumpan före i skänkelvikningarna, där är det helt enkelt jag som tappat känslan för hur det ska vara, tror det är typ 5 år sedan jag red program på LA-nivå senast
Nyttigt! Vi skulle nog också behöva öva på staket osv!Det är KM och PnR hemma nästa helg och jag anmälde oss precis till LC:1, bra tillfälle att testa rida program med staket blommor osv på hemmaplan
Va bra du lyssnade på magkänslan så ni fångade upp de i tid Hoppas på snabb läkning så är ni snart tillbakaMan ska lyssna på sin magkänsla...
klinikbesök igår, och mycket riktigt fanns där några reaktioner. Visserligen pyttesmå, men ändå. Nu är han behandlad i ett framknä, en bakkota samt i ett bakknä. Återbesök om tre veckor, och då ska jag ha börjat rida lite försiktigt så jag kan känna om det är någon skillnad på honom
Var det tidsbegränsat från början? Du kanske har skrivit det innan men jag minns inteMin lilla foderhäst har dragit av sig en sko -_- hon behöver verkligen röra på sig men hovis kunde inte komma förrän imorgon. Nåja. Hittade faktiskt skon i hagen så det var bra! Hon är bara kvar tre veckor till, sedan ska hon hem till sin ägare igen.
Red på banan i måndags och blev så glad, hon var lugn från början, skrittade lugnt, hittade någon sorts form i alla gångarter och var relativt reglerbar gällande tempo. Duktig!
Hoppas hoppas!Noella blev kollad ikväll istället eftersom de har fått så himla många ston på stationen.
Tyvärr var hon inte dräktig, men stod med ägg och kommer semineras på tisdag igen. Får hoppas på mer tur denna gång!