Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fina bilderVi blev fotade igår! Jätteglad över att få så fina bilder!
Visa bifogad fil 69549
Nelly helt fräsch idag på återbesöket! Överbenet såg slätt och fint ut på röntgen, ser ”färdigt” ut
Visa bifogad fil 69706
Tack! Det känns superbra! Hoppas att vi snart är igång helt och kan säga hej då till den här långa skadeperioden..Så underbart!!
Så fin!ÄNTLIGEN!!
Noella har till slut börjat brunsta och kommer semineras i morgon!
Nu håller jag verkligen tummarna att det tar sig!
Skulle försöka få till en bra, uppställd bild på henne, men alltid är det några ben som står fel!
Vilken snygg hästHar nog lagt ner planerna på Falsterbo. Blir stressigt och väldigt dyrt att ens försöka kvala. Sedan är det 100 mil enkel resa ner till själva Falsterbo...
så satsar på breeders istället
Visa bifogad fil 69807
Det där är ju solklart hoppning!Visa bifogad fil 70063
Vi red markarbete igår och Strumpan kändes så fin En tjej i stallet var gullig och filmade lite, nyttigt att se Tränaren skäller lite efter oss i filmen för jag red för lång väg men man kan ju inte göra alla rätt
Här finns Film
Ha ha jag håller med dig men de som hoppar till vardags på riktigt kallar de knappt bomarbeteDet där är ju solklart hoppning!
Fina!
Åh så härligt! Håller tummarnaÄNTLIGEN!!
Noella har till slut börjat brunsta och kommer semineras i morgon!
Nu håller jag verkligen tummarna att det tar sig!
Skulle försöka få till en bra, uppställd bild på henne, men alltid är det några ben som står fel!