Novalisa
Trådstartare
@Habina det är väl roligt att man är nöjd med sin häst och uppskattar deras framsteg. Tycker det är roligt att läsa inlägg som visar att man älskar sin häst och jag har inget emot skryt!
Känns som att jag med skryter hela tiden med min "perfekta" häst!
Har du en rockard från Drive out?
Ska försöka komma igång med körningen igen med Noella, men det är så översvämmat här fortfarande så kan inte köra på min vanliga "träningsåker". Vill inte ge mig ut på väg första gångerna, hon är ju inte körd sedan september. Hon har ju även fått mer muskler och kondition så man vet ju inte hur smidigt det går.
Jag känner mig mer osäker i vagnen också, känns som man har mer kontroll när man sitter på hästen.
Känns som att jag med skryter hela tiden med min "perfekta" häst!
Har du en rockard från Drive out?
Ska försöka komma igång med körningen igen med Noella, men det är så översvämmat här fortfarande så kan inte köra på min vanliga "träningsåker". Vill inte ge mig ut på väg första gångerna, hon är ju inte körd sedan september. Hon har ju även fått mer muskler och kondition så man vet ju inte hur smidigt det går.
Jag känner mig mer osäker i vagnen också, känns som man har mer kontroll när man sitter på hästen.