@CaisaLundblad vanligt måttans fungerar, men räcker ofta inte runt. Vet du vilka mått jag menar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@CaisaLundblad vanligt måttans fungerar, men räcker ofta inte runt. Vet du vilka mått jag menar?
skulle tippa på Iska landar på en 650. Hon är ändå rätt stor och rejäl.
Är det inte fettlösliga vitaminer såsom e är det inte farligt alls, de kissar ut det. jag skulle inte tro att det är nån fara
ca/p är kvoten det viktiga.
Blir avis, lille Donnie är ca 150 om man mäter till hans fördel
Vad jag hoppas han börjar växa så det knakar snart..
I onsdags bytte vi stall, fortfarande lösdrift. Det gick bra, i början var de andra lite för snälla men sen blev de lite dumma och skulle jaga honom men nu börjar det lugna ner sig Han får gå som hingst till nån gång i september.
"Nya" stallet är samma som jag flyttade Donnies mamma till i vintras efter avvänjning. Hon och nya bebisen går i hage vid stallplan så de ser allt som händer, alla hästar och människor som kommer och går. När jag lastat ut Donnie och hon såg honom slutade hon äta, ställde sig vid grinden och gnäggade, så gör hon aldrig så hon måste ju känt igen honom.
På vägen till stallet stannade vi hos veterinären och vaccinerade, när veterinären kommer in i transporten och ska vaccinera säger hon: Gud vad söt, är det welsh mountain i den här? Hon svarade att hon inte kollat så nog i passet när jag sa att det var ett halvblod men att han bara var ett
Bilder från nya lösdriften, söt är han ju iaf min goding