OMG!@Novali01 åh hon verkar himla bra.
Här har vi fått istid och Frans har fått nippran. Han drog av kompisens täcke över hans huvud, tappade medryttaren i skogen och galopperade hem och idag bockade han runt som en rodeohäst med beridaren.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
OMG!@Novali01 åh hon verkar himla bra.
Här har vi fått istid och Frans har fått nippran. Han drog av kompisens täcke över hans huvud, tappade medryttaren i skogen och galopperade hem och idag bockade han runt som en rodeohäst med beridaren.
![]()
OMG!Eskil hälsar att det är INTE ok att tappa ryttare!
![]()
Jag håller med Eskil! Frans menar att fötterna inte kan vara på jorden om det finns bommar framme och han inte har kunnat galoppera som en tok i hagen på fleeeera daaaagar.
What?? Men nej din arme krake!Bah, precis som vi börjar komma igång efter flytten så får jag en spark på armen (av en annan häst), bruten och ingen ridning på två månader![]()
Bah, precis som vi börjar komma igång efter flytten så får jag en spark på armen (av en annan häst), bruten och ingen ridning på två månader![]()
Men!!! Hur tänkte du där? Timing måste man ha...ha ha skojar såklart, så jätteroligt med bäbis!! Men du har barn innan eller minns jag fel?Såå segt!krya på dig. Du kommer iaf få rida i vår. Själv är jag på tjocken så lagom till vädret vänder blir jag bänkad. Och lagom till höstrusket är jag tillbaka. perfekt
![]()
What?? Men nej din arme krake!
Såå segt!krya på dig. Du kommer iaf få rida i vår. Själv är jag på tjocken så lagom till vädret vänder blir jag bänkad. Och lagom till höstrusket är jag tillbaka. perfekt
![]()
Men!!! Hur tänkte du där? Timing måste man ha...ha ha skojar såklart, så jätteroligt med bäbis!! Men du har barn innan eller minns jag fel?
Ja en 3åring. Fördelen är att det blir under sommarbetet så enklare med tillsyn av Frans iaf.
@Gabby_Ossi Medryttaren tar 2 dgr, beridaren ska fortsätta och jag ska hålla igång med tömkörning är planen. Vi ska på tömkörningslektion nu i februari igen och har jobbat på en del med det, börjar få in lite snits och det gör honom gott.
@Gabby_Ossi men vad trist! Typiskt liksom... men du är på väg tillbaka lagom till våren dåGod läkning!