Kan beror på att du är den enda som kommit så långt med din pålle...hahahahahah
Vaddå, Erna går dressyrträningar varannan vecka nu!
Inte jag som rider, dock, så tänker inte lägga ut bilder/filmer på medryttaren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan beror på att du är den enda som kommit så långt med din pålle...hahahahahah
Känns som att jag spammar denna tråden nu
Ikväll ska vi iväg på dressyrträning! Ska bli spännande, hoppas få lite film att visa upp efteråtIgår invigde vi "fintränset" och det passade även om pannbandet blev lite kort, hon har ganska bred panna... Så nu måste jag köpa ett nytt, vad synd
.
Kan bero på att jag gått över ett ÅR utan tävlingshäst så nu när den är 4 får den minsann ta igen allt jag missat förra året.
Superduktig!Och här är filmen från igår, tycker hon skötte sig jättebra!
Nu är hon äntligen på plats hos mig!(Eller ja... det tar fortfarande en timme kollektivt till stallet, men jag får överleva tills jag flyttar nästa sommar...)
Allt har gått bra med transportering och ihopsläpp, hon verkar trivas alldeles utmärkt.
![]()
![]()
![]()
Va härligt! Går hon på lösdrift?
@Hedwig också duktig!
Kul att du fått hem henne nu @Mistimed
Idag var vi alltså på programridning och Florence skötte sig bra efter förutsättningarna. Hon var ganska taggad och brände mycket energi i början på framridningen och så blev starten lite försenad så hon blev ganska trött och kände nog av lite träningsvärk efter träningen i galoppen. Och när hon blir trött så tappar hon bjudningen i galoppen och då blir det ju ännu jobbigare för henne
Yes! Det har hon gjort hela sitt liv, med undantag ca 3 månader hennes första vinter när de var inne på nätterna.
Hon fick stå på box 2 nätter inför treårs så hon skulle vara utvilad, hon var INTE glad.![]()
Ja herregud...kan inte skjuta upp det längre....måste ta tag i ridningen på Eskil!Han är ju iaf inriden, tack o lov!
Men alla ni andra som varit ute på olika saker, jättefina 4-åringar och ni är duktiga hela bunten!