Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vinslöv är fint!Kan bli lite svårt (och dyrt!) att hitta något i Malmö/Lund-trakten med omnejd. Jag hade nog kollat var tåget stannar (utan byte) och tittat längs den sträckan.
Vinslöv är fint!
Om ni ändå bestämmer er för Danmark, så får man fortfarande mycket för pengarna på Fyn (jag bor själv i Odense och stormtrivs ) . Drygt en timme till Köpenhamn med lyntog .Vad många bra förslag och grejer att tänka på. Buke är bäst!
Vi är ju väldigt sugna på att köpa hus men iom att vi inte är riktigt överens om Danmark eller Sverige så är nog en ny bostadsrätt mest aktuell just nu. Lund har jag hört är väldigt fint men dyrt som någon sa Men det kanske det går att hitta någon fin lägenhet på 2 eller 3 rok längs Öresundstågets linje lite utanför Lund, tack snälla för det tipset! Budget ligger tyvärr omkring 2 mkr iom att jag går in som ensam investerare, räknar med att det kommer bli lite knepigt att hitta något.
Från en som bott i huset bredvid, det tar knappt tio minuter att gå till stationen där ifrån.Kävlinge erbjuder en riktigt fin prisbild. Den här t ex https://www.hemnet.se/bostad/lagenh...lt-kavlinge-kommun-foreningsgatan-2a-18193661