Snurrfian
Moderator
Sv: Flytta stora barnet i bilen?
Jag men jag har ju en liten ängel till dotter! Hon sitter helt stilla i bilbarnstolen, otroligt nog för det gör hon då ingen annanstans... Hon har nog inte ens kommit på tanken att man skulle kunna ta sig loss... Tack och lov för det och den som skvallrar för henne ska jag slå ner....
Hon är faktiskt helt nöjd med att sitta bak och åka bil, självklart blir hon ännu gladare om hon får sällskap bak men annars duger det om man sjunger ihop en stund. Men som sagt oftast somnar hon, eller oxå sitter hon och pratar och pysslar med sina leksaker, hon har en liten väska med leksaker som enbart bor i bilen... Och så några olika böcker.
Men som sagt jag har full förståelse för de som har ungar som är utbrytar kungar, där hamnar man ju i ett helt annat läge!
Silverkedjan skrev:*knapplån*
Bebin kan ju inte ta sig loss i alla fall. Men man vill ju SE den för den kan ju halka ner och sitta lite på sned eller få kläderna över sig eller vad som helst.
Men ni som säger att ni skulle kunna ha en bakvänd tvååring ensam i baksätet - vad har ni för stillsamma barn Min skulle tagit sig LOSS på två sekunder Och det kan man liksom inte göra något åt från framsätet...
Själv har jag bebin fram och den stora (snart 4) framåtvänd i baksätet, ser honom i backspegeln och han ser både mig och bebin och sitter (hyfsat) still. Men var han fortfarande så han måste åka baklänges skulle jag inte våga ha honom stirrandes in i "väggen" bakom ryggen
Hehe nu väntar vi bara på Welsh i den här tråden
Jag men jag har ju en liten ängel till dotter! Hon sitter helt stilla i bilbarnstolen, otroligt nog för det gör hon då ingen annanstans... Hon har nog inte ens kommit på tanken att man skulle kunna ta sig loss... Tack och lov för det och den som skvallrar för henne ska jag slå ner....
Hon är faktiskt helt nöjd med att sitta bak och åka bil, självklart blir hon ännu gladare om hon får sällskap bak men annars duger det om man sjunger ihop en stund. Men som sagt oftast somnar hon, eller oxå sitter hon och pratar och pysslar med sina leksaker, hon har en liten väska med leksaker som enbart bor i bilen... Och så några olika böcker.
Men som sagt jag har full förståelse för de som har ungar som är utbrytar kungar, där hamnar man ju i ett helt annat läge!