Flytta adressbok mellan datorer

Rie

Trådstartare
Vi har skaffat dator med Windows XP. Tidigare hade vi Windows 95 (tror jag , kan vara 97 hur kollar jag?)
Vi använde Outlook Express medan vi nu ska ha Microsoft Oultlook.
Sambon säger att det inte går att föra över adressboken från en flyttbarbar hårdisk, men nog borde det väl gå?
Jag ska väl ändå inte behöva skriva av alla adresser för att skriva in dem i nya datorn?

Sv: Flytta adressbok mellan datorer

Jodå, det går. Om hårdisken var lätt att flytta över så gör det till den nya datorn och sen kan ni använda "import" funktionen i ert nya mail program

Liknande trådar

• Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 579
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
63 439
Senast: lundsbo
·
Relationer Har en närstående som gjort slut med sambon för 8 mån sedan men hen vägrar flytta! Min närstående får inte ut hen ur huset (de äger inte...
Svar
15
· Visningar
2 663
Senast: MiaMia
·
T
IT & mobiler Någon data kunnig som kan hjälpa mig? Har fått skaffa en ny dator då hårddisken bråkar på den gamla. Vi har stora "familjemailen" på...
Svar
8
· Visningar
5 933
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka