Flytt i morgon

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är det så gott som färdigpackat. Igår hade jag "bara lite" kvar men 12 timmar senare var jag ändå inte klar. Men trött, det var jag.

Natten gav inte så mycket vila heller. Ibland har jag tyvärr en benägenhet att vakna 2 timmar för tidigt och sedan kan jag ha svårt att somna om. Det var vad som hände i natt så det har varit en seg dag idag.

Någon madrass har jag fortfarande inte fått tag på så jag får väl låna en madrass tills jag får tag på en egen, eller så får jag i all hast åka och köpa en skumgummimadrass i morgon. Beror väl på om logistiken om jag kan få tag i den utlovade lånemadrassen i morgon.

Men jag känner mig redo. Jag har köpt en burk soldatens ärtsoppa som jag kan äta till middag i morgon (dåligt med matrester hemma) och sen är det bara att köra.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 144
Senast: IngelaH
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 548
Senast: Calmiche
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 347
Senast: Motacilla
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Usch, måste skriva av mig någonstans så det får bli här där ingen förhoppningsvis skäller ut mig. Jag har haft problem med en...
Svar
12
· Visningar
1 870
Senast: enough
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare
  • 07:or del 23