Flyinge någon?

Nussikan

Trådstartare
Någon som ska tävla på Flyinge nästa helg? Eller dit och titta? Jag skulle vara med men måste tyvärr stanna hemma och vara "mammaledig" (har 4 kattungar som måste stödmatas var tredje timma...) Tävlade ju där förra året och gillar verkligen tävlingsplatsen, jag funderar på att åka ner och titta på lördagen om jag får barnvakt ;) Karin och Mimer ska ju vara med.

Sv: Flyinge någon?

Funderar på att åka och kolla på det :) Ska försöka övertala mamma så hon kan köra mig :D

Mvh
Eran Emma

Det lät ju kul men tyvärr blir det körtävling i Götene och hundutställning i Borås för min del.
Hoppas att någon åker dit så att man kan få se lite kort i v fall :bump:

Åker jag dit skall jag absulut ta kamera med mig :) Vet någon om det går bussar ut dit ? :angel: MIn övertygning av Mamma går inte framåt :(

Mvh
Eran Emma

Jag skall dit o grooma!!! Har aldrig varit där innan så det skall bli mycket intressant. Synd bara att jag skall på bröllop på lördag em, så jag hinner inte stanna så länge.

Va kul! Dom har roliga hinder, förra året var det inte långt ifrån att jag åkte av i ett av dom, det var många som skrattade åt mina fina akrobatkonster innan jag fick båda fötter och båda händer på vagnen igen ;) Jag hade så gärna åkt i år oxå men det är ingen som vill ta över mitt jobb som extramamma :(

Ta med katterna :angel: och sätt uppe en skylt "Matta kattungar 10 kr" Du blir både av med katterna en stund och får in lite pengar :D

Tror det blir av för min del :) men ligger det på Flyinge Kungsgården så jag inte tappar bort mig och hamnar fel :angel:?

Mvh
Eran Emma

Ja det hade ju vart en bra idé ;)

Ja så heter det nog, har aldrig åkt buss dit så jag vet inte vad det står på busshållplatsen, men du märker när du är framme :)

Jag ska tävla där! Åker ner i morgon kväll.
/M

Lycka till! Hade hoppats på att kunna vara med men jag har inte samvete att lämna sambon i sticket med fyra bebisar att mata var tredje timma :crazy: Ska försöka få mamma att vara barnvakt på lördag så vi iaf kan åka och titta då :)

Det blir av för mig :banana: på fredagen, för det går ingen tåg på lördagen! :cry:

Fan får jag inte se maratonen :cry:! Förstås bättre än inget..
Skall ta med mig kameran :D

Mvh
Eran Emma

Här kommer mina bilder :) Det var otroligt lärorikt att vara där :D Tyvärr blev jag lite deprimerad av alla fina vagna och selar där fanns *oretvist*, var nästan på väg hem med en brun kör pisk men pengarna räkte inte :(

Iallafall är någon med på bilderna ni känner som inte vill vara med, mejla admistratören så har tar bort dem :D Eller pm:a mig !

11920309.jpg

11920310.jpg

11920314.jpg

För fler biler -> http://www.pixbox.se/usr_show_id80031_page0_order1.html

Mvh
Eran Emma

ps. Acepetera att jag som äger rätten till bilderna och de får inte användas på andra hemsidor utan min tillåtelse !

Härliga bilder! Ååååhhh vad jag är sur för att jag inte kunde åka med, älskar verkligen den tävlingsplatsen!

Där fanns bara en fjording där så jag gissar det var din kompis karin (liknade hästen på dina bilder från en annan tråd :))
Hann inte ta foto på henne då hon redan hade gått ut ut "området" :rofl: Hon gick nog till precionenen (stavas?) :angel:

Mvh
Eran Emma

Ja jag tror hon var ensam med fjording, brukar alltid va en till men den är halt för tillfället så den fick stanna hemma. Synd att du inte fick nåt kort på dom :) (det stavas precision ;) )

Åh så synd att du inte fick någon bild på oss, jag groomade åt två st. Jag hade inte med mig någon fotograf denna gång.

Det var verkligen en fin tävlingsplats!!!

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 276
Senast: malumbub
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Sov otroligt dålig i natt på grund av en incident igår. Jag flyttade till min lägenhet för typ fem år sedan. Jag köpte den under...
2
Svar
31
· Visningar
3 684
Senast: hollypolly
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 870
Senast: Lhas
·
Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat någon form av kickoff fre-lör. Det är med lite föreläsningar och gemensam middag fre kväll. Och avslut vid...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 334
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London