Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De ända som har tillräckligt långa öron för min häst är från Horseware. Favoriten är Rambo. Men även Amigo är okej.
Annars är det utan öron som gäller, shires är bra
Jag håller med dig men jag gillar att ha några olika att variera med för att pålle inte ska få skav. Rambo, Amigo med öron och shires med avklippta öron eftersom de var för korta.Ska man ändå ha huvan känns det som att det är bra att ha öronen då dom annars kan äta där också och dom är då svårare att smörja in än ansiktet
Surt att dom ej förstår att det finns hästar med världens största öron typ.. ska kika på dessa.Jag håller med dig men jag gillar att ha några olika att variera med för att pålle inte ska få skav. Rambo, Amigo med öron och shires med avklippta öron eftersom de var för korta.
Använder bara de där svarta elastiska huvorna. Min gammla tand hade stooora öron och det fanns lite plats kvar, vet inte om det var Hööks eller Horze men det är ju ingen skillnad vad jag vet.
Inga skav eller liknande, sitter fint på även på de som vill vara nudister och sliter av sig.
Rambo, ryms min hästs öron så ryms nog det mesta. Sen har jag huvor från Gekås, i storlek L/full, som funkar fint och har rätt stora öron.
Jag hade en sån här De svarta på översta raden. Fastnade aldrig något.