Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan man fluffa till dunet på något sätt när dunjackan är torr? Har tvättat en dunjacka och torktumlat med tennisbollar. Det blev bra, dock är dunet i ena ärmen lite lite klumpat så vill få bort det. Vill INTE tvätta den igen eftersom den är känslig och nästan hela är bra.
Kan man det när den är torr? Stänger inte maskinen av sig då?Går det inte bara tumla lite till då? Eller kanske inte hjälper...
Kan man det när den är torr? Stänger inte maskinen av sig då?
Det kan du dra isär lite försiktigt med fingrarna och sedan tumla lite mer.Kan man fluffa till dunet på något sätt när dunjackan är torr? Har tvättat en dunjacka och torktumlat med tennisbollar. Det blev bra, dock är dunet i ena ärmen lite lite klumpat så vill få bort det. Vill INTE tvätta den igen eftersom den är känslig och nästan hela är bra.
Min tumlare har en funktion att du kan tumla utan värme, det är säkert bara för att fluffa saker - kolla om det finnsKan man det när den är torr? Stänger inte maskinen av sig då?
Min med - det står "vädring"!Min tumlare har en funktion att du kan tumla utan värme, det är säkert bara för att fluffa saker - kolla om det finns