Florencio I

Sv: Florencio I

Jag funderar på att lägga på F igen och ta fram en ny. För bebisen kommer förhoppningsvis bli en stor godkänd hingst :) sen kan du få köpa den.
Stoet sålde jag efter bruksprovet, till en man i Tyskland. Hon var för fin att sitta och spara på. Jag rider ju inte själv.

Den fölunge du har lagt upp bild på är inte efter Florencio, enligt http://www.goodtymestables.com/page.asp?pageid=46. Den är efter hingsten Any Tyme. Verkar märkligt?

googla eller gå in på Florenciano.de (en av hans godkända avkommor, där finns film på båda) filmen är när han vann unghäst VM, han vann både som 5-och 6-åring

*KL*

Funderar själv på honom till mitt De Niro sto men tycker han ser så liten ut

Är det någon som VET hur stor han är igentligen känns som den storlek han utser sig ha inte riktigt stämmer :crazy:

Har även fått för mig att han inte ger så stort , någon som vet ?
Mia

Har en 05:a e. Florencio (ue. Martini).
Mycket trevlig häst häst med super psyke. :love:
Är nu ca 168Mkh
Frasse0901b.jpg

Film: (ber om ursäkt för den dålig kvalitén, vet inte hur jag minskar formatet på Youtube)
http://www.youtube.com/watch?v=rx-DViWK0lY

Nu skall vi se....
Hon är e. Martini ue. Pontus
Vad jag kan se finns även Ganesco på mormors sida

Jag är inte alls insatt i avel på något sätt, men är grymt glad för denna hästen :laugh:

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett 7 år gammalt sto, aldrig tidigare varit dräktig. Hon betäcktes förra sommaren (14 juli) men konstaterades senare på...
Svar
8
· Visningar
1 273
Senast: Alexandra_W
·
Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
2 083
Avel Vill inleda med att jag skriver frågan med ett visst önsketänkande att provet visade fel. 😉 Jag testade p-test på mitt sto på 106dygn...
Svar
12
· Visningar
1 118
Avel Har funderat ett tag på att det numera går att plocka ut stora mängder embryon från samma ston. Det finns gott om exempel på det här, de...
Svar
0
· Visningar
561
Senast: Cheraderama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka