M
Marielle
Har någon info om detta engelska fullblod eller vet var jag kan hitta sådan? Väldigt tacksam för hjälp. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet du stammen på Kilroy CrestXX? Jag har sett hans namn i stammen på flera ponnies från gotland.Det är rätt Flobère xx AA 5275 som har plockats fram. Jag vet egentligen inte så mycket om honom men har stött på honom i stammen till tävlingsponnyer. Familjen Ahlqvist i Klintehamn på Gotland har haft i alla fall två avelsston med honom som far, Sabina (sv f 1976) och Cimona. Båda dessa har fått ett flertal avkommor som har placerat sig på tävlingsbanan, framför allt i hoppning. De har betäckts med hingstar som Orchis Cham x, Kilroy Crest xx och Cordo.
Vet du stammen på Kilroy CrestXX? Jag har sett hans namn i stammen på flera ponnies från gotland.![]()
![]()
![]()
Den här skulle jag tro att det är:
http://www.galoppsport.se/shestinfo?kommando=visaHerstamning&hestId=317737
Skulle kunna stämma bra med födelseår och liknande och så vanligt är väl inte namnet Flobere? Min häst är e. Orchis Cham x ue. Flobere xx, mycket mer vet jag inte, men det är därför jag undrar![]()