Föräldrarpenningtillägg

Inte? Då blandar jag ihop det med föräldralön, trodde det var motsvarigheter.

Herrejösses vad mycket det är att hålla reda på.
Ska kolla på vårt intranät eller fråga min lill-chef eller nåt.

Föräldralön och föräldrapenningtillägg är väl två olika namn på i princip samma sak. Inget av dem är kopplat till graviditetspenning (som man kan få under graviditet). Insåg nu att du kanske menade föräldrapenning?

Föräldralön och föräldrapenningtillägg är väl två olika namn på i princip samma sak. Inget av dem är kopplat till graviditetspenning (som man kan få under graviditet). Insåg nu att du kanske menade föräldrapenning?

Ja, gud se jag skrev fel också. Inte lätt det här. Jag menar föräldrapenning. Min man får föräldralön, men då behöver han ta full ersättning från fk, men det ska han göra. I sex månader.

Liknande trådar

Småbarn Ville skriva mindre, men det gäller bara längden, inte vikten eller något, så fick bli kortare. 🙈😅 Hur som, vi var hos BVC i går, på 6...
Svar
14
· Visningar
1 221
Senast: Araminta
·
Småbarn Läste om @Midsommarblomsters erfarenheter av organiserad gymnastiklek i grupp, och förstår absolut utmaningarna kring den typen av...
Svar
6
· Visningar
426
Samhälle Hittade att fastighetsnära insamling är det alla kommuner ska jobba för och ska finnas på plats 2027. Hur långt har eran kommun kommit...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
2 101
Småbarn Vår dotter fyllde 3 år i helgen och vi har pratat om att det är dags att sluta med napp då. Hon har fått välja om hon vill lämna dem...
2
Svar
22
· Visningar
970
Senast: BusBarro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vilka raser passar in?